Donderdag 24 juni
Vandaag een dagje rustig aan; van de wandeling van gisteren geven onze knieen aan dat het iets rustiger moet vandaag..... Dus vandaag starten met een tripje met de gondel naar sulphur mountain (ipv de wandeling van 5 uur naar boven :-)). Boven een beetje rondgelopen; was wel erg koud. Weer beneden nog een korte wandeling langs de rivier en daarna moest ik er toch echt aan geloven; voetbal kijken in een pub. Einde van de middag weer wat gewandeld, gezwommen en heerlijke spare ribs gegeten. Natuuurlijk net als eerdere dagen vroeg slapen.
