Dinsdag 22 juni, Calgary / Banff

22 juni 2010 - Banff, Canada

Natuurlijk erg vroeg wakker. Om 6 uur opgestaan (eerst al wakker om 2 en 4 uur), even gedoucht en daarna ontbeten. 8.30 uur uitgecheckt even en klaar om de stad in te gaan (ronald was pas om 7.00 wakker).
De stad Calgary viel een beetje tegen. Wel even de Calgary Tower bezocht (630 foot, 190 meter hoog) en wat rondgelopen in de stad en een van de parken. Daarna in de auto gestapt naar Banff in de rockies. Erg grappig plaatsje; hier een Inn geregeld voor drie dagen. Na wat boodschappen, heerlijk Italiaans gegeten en natuurlijk ook weer vroeg gaan slapen.

Foto’s