Met regen naar Manly beach
20 oktober 2017 - Sydney, Australië
Dit keer ontbijt in het appartement. Cecile heeft bagels en eitjes meegebracht. Voor Aimee haar favoriete ontbijt sinds de Daintree: watermeloen.
Dan op pad naar de Manly ferry. Het weer zit echter niet mee vandaag, regen, regen, regen. Mooie tocht op de ferry al zien we er niet heel veel van door de regen en mist. We besluiten in Manly dus naar de aquarium te gaan.
Blijkt een goede optie voor het slechte weer. In de tunnel van het aquarium veel grote haaien, roggen en schildpadden.
Dan nog even naar het strand zelf, mooi maar door het weer geen optie voor vandaag ( de surfers daarentegen vermaken zich kostelijk)
Doordat het blijft regenen besluiten we terug te gaan; op naar de Queen Victoria Building. Mooi gebouw, en tegenwoordig een shopping mall. Hier lopen we de middag wat rond en besluiten terug naar het appartement te gaan voor take out (thais). Ook lekker een filmpje op de bank; past goed bij het regenachtige weer.
