Donderdag 1 juli - Canada Day!
1 juli 2010 - Victoria, Canada
1 juli = canada day; men viert de onafhankelijkheid van canada vandaag 143
jaar geleden. Verder de stad verkend, veel mensen in rood wit gekleed en
vlaggetjes. Korte scenic route gereden en vanmiddag wat zwemmen en het blog
weer bijwerken.
Vanavond eens kijken of er nog activiteiten zijn in de stad voor canada
day; er is iig een groot podium opgebouwd en er is waarschijnlijk vuurwerk.

Groetjes,
mama