Vliegen en leeslampjes

7 oktober 2017 - Hongkong International Airport, China

Vrijdag 6 oktober
4,5 uur onderweg van de 11,5 naar Hong Kong, so far so good. Aimee vindt het erg spannend en is redelijk hyper. De tip om voor iedere 15 min iets mee te nemen blijkt redelijk goed. We weten haar goed bezig te houden. Hier en daar om ons geen bij het instappen wel wat blikken van: o nee geen kind bij ons in de buurt maar ze doet het goed.
Nu vinden we het genoeg en vinden we het tijd om te slapen; Ze is het er niet helemaal mee eens maar na wat wrijven in de ogen en wat knuffelen is ze dan toch in dromenland.
Nu natuurlijk de vraag hoe lang dat gaat duren; maar wij gaan ook even proberen te slapen.....

Of toch niet.... om ons geen schieten de leeslampjes aan en jemig wat zijn die fel; alsof het gewone light weer aan is. Hopelijk blijft Aimee wel slapen.
Nee dus: al na een uurtje wordt ze wakker en gaat ze niet meer slapen.
Maar ook de rest van de vlucht doet ze het goed. ( al houdt ze met haar geklets en gezang wel wat mensen wakker; maar ja hadden ze maar geen lampen aan moeten doen en zachtjes moeten hoesten 😜)
Nu in Hongkong en 8 uurtjes geslapen, lekker opgefrist en klaar voor de volgende vlucht.