Koalas en Emus

1 november 2017 - Walkerville South, Australië

Gisteren een dagje Philip Island. Een natuurgebied zo'n anderhalf uur onder Melbourne. Je merkt direct in de buurt dat het een enorm toeristisch gebied is, veel vakantieparken, eettentjes etc. er is veel te zien en doen op het eiland maar wij kiezen voor een wandeling langs 'the nobbies ' en een koala conservation park. De wandeling langs de kust is erg mooi. Een ruige zee langs kliffen levert veel mooie plaatjes op. In het koala park kunnen we ook een aantal mooie boardwalk wandelingen doen langs de boomtoppen waarin koalas zitten. Helaas komt er een bus met chinezen tegelijk aan, dus moeten we een beetje doorlopen om er niet teveel last van te hebben.
Vandaag een dagje Wilsons Promontory National Park. Een mooi natuurgebied op ongeveer een half uur van het huisje. Een route langs mooie uitkijkpunten, stranden en wandelpaden. Op het laatste wandelpad komen zien we zelfs een vijftal emus.
Nu terug naar het huisje om te koken, maar ook alvast in te pakken. Morgenochtend de auto inleveren in Melbourne.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cecile Kroes:
    1 november 2017
    Geweldig toch koalas in the wild... Niet heel actief of zo. Maar wel heel speciaal :)